« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Već drugu godinu za redom učenici skupine produženog boravka naše škole sudjeluju u eTwinning projektu 100. dan škole Udruge Zvono. Ovaj projekt odvija se na eTwinning platformi pod pokroviteljstvom UHURN Zvono, a cilj mu je obilježiti istoimeni dan. U školama se on već tradicionalno odvija kao dan bez knjiga i dan bez zvona prožet različitim aktivnostima koji u svojoj osnovi imaju brojku 100. Uz učenike naše škole ovaj projekt na međunarodnoj razini okuplja na eTwinning platformi oko 200 učitelja razredne i predmetne nastave iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije, Slovenije i Poljske. Autorica projekta na eTwinning platformi je učiteljica naše škole Adrijana Leko, dok je suosnivačica učiteljica Valentina Angelkovska iz OU "11 Oktomvri", Skopje, Sjeverna Makedonija.
Učenici produženog boravka s učiteljicama Anom Pšihistal i Adrijanom Leko tijekom rada na projektu proveli su brojne aktivnosti. Na početku su se prisjetili kako je bilo sudjelovati u projektu prošle godine i u kojim su sve aktivnostima tada sudjelovali. Ove godine su rješavali 100 matematičkih zadataka, pisali 100 rečenica pisanim slovima u kojima je svaka riječ na početku imala isto slovo, pisali brojalicu od 100 stihova te međusobno surađujući u digitalnom okruženju na Padlet ploču ih sve ispisali. Jedan od zadataka bio je konstruirati stabilnu građevinu od 100 papirnatih čaša, izraditi neobičnu konstrukciju od 100 čačkalica i 100 špatula gdje su učenici dokazali kako su i u najranijim godinama spremni za nove načine učenja i povezivanja ozbiljnih znanstvenih disciplina. Svoju kreativnost učenici su izrazili dizajniranjem naočala u obliku broja 100 i osmišljavanjem slike od 100 čepova. Potrebu za kretanjem zadovoljili su u dvorani izvođenjem 100 općih pripremnih vježbi, preskakanjem vijače 100 puta, rušenjem 100 čunjeva i ubacivanjem lopte u koš 100 puta. Provedene projektne aktivnosti učenici su predstavili učenicima sudionicima u projektu s kojima su se družili u online okruženju videokonferencijom te uz predstavljanje škole, svog rada i pjesmu zaključili sudjelovanje u ovom projektu. Sve navedene aktivnosti prikazane su i na Twin Spaceu projekta.
Djeliće atmosfere pogledajte na fotografijama i u priloženom videu.
Učiteljice Ana Pšihistal i Adrijana Leko