preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Grigor Vitez" Osijek

Login
Tražilica
Kalendar
« Lipanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 2. 2019.

Ukupno: 188310
Ovaj mjesec: 2902
Danas: 1
vijesti
Istraživanje sudionika eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom3 - rezultati i usporedba anketa
Marija Purgar / datum: 11. 6. 2024. 13:19

U okviru eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom3 radi utvrđivanja utjecaja projekta na promjenu znanja o glagoljičkoj kulturnoj baštini učenici svih škola sudionica-partnera sudjelovali su u početnom, inicijalnom i završnom istraživanju. Inicijalno istraživanje Koliko poznajem glagoljicu napravljeno je na samom počeku projekta u listopadu 2023. dok je završno provedeno na kraju projekta u lipnju 2024.

Među 17 škola i više od 200 učenika koji sudjeluju u projektu, u ispunjavanju upitnika sudjelovali su i naši učenici. Upitnik se sastojao od 15 pitanja o osnovnom poznavanju glagoljičke kulturne baštine. Inicijalna anketa je provedena putem online anketnog upitnika na koju je odgovorilo 48 učenika.Po završetku projekta, nakon 8 mjeseci, provela se ponovno ista anketa među učenicima sudionicima projekta kako bi se ustanovio progres znanja o glagoljičkoj kulturnoj baštini. Završnoj anketi pristupilo je 38 ispitanika.

Usporedbom preliminarne i završne ankete blagi pozitivan progres vidljiv je u rezultatima kod šest pitanja. Blagi pad točnih odgovora uočen je kod čeiti pitanja. Veliki porast točnih odgovora uočen je kod druga četiri pitanja. k

Kao zaključak ova dva istraživanja možemo navesti da je primijećen napredak  u usvojenosti znanja te da je projekt pozitivno utjecao na proširivanje znanja o glagoljičkoj kulturnoj baštini. Također je primijećen znatan broj kreativnih i originalnih likovnih, digitalnih radova, kao i porast inovativnih ideja kod rješavanja zadanih problema. Analiza i rezltati istraživanja nalazi se u privitku.


[OPŠIRNIJE]



Zajednička e-knjiga projekta Igrajmo se glagoljicom 3
Marija Purgar / datum: 6. 6. 2024. 13:38

Na samom završetku eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom izrađena je zajednička e-knjiga nastala u suradnji partnera i sudionika na ovogodišnjem projektu. Digitalna knjiga sadrži aktivnosti, radionice, igre, razmjene radova i video susrete tijekom ovog godišnjeg projekta poticanja glagoljičke kulturne baštine.


[OPŠIRNIJE]



Završni kviz eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom 3
Marija Purgar / datum: 29. 5. 2024. 12:48

Učenici naše škole uspješno su sudjelovali u završnoj evaluaciji međunarodnog eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom 3. U sklopu završne aktivnosti, u četvrtak 29. svibnja 2024. organiziran je kviz znanja o glagoljici uživo preko interneta u kojem su sudjelovali učenici iz 17 škola koji su bili sudionici projekta. Naši učenici pokazali su da poznaju glagoljicu,  najstarije hrvatsko pismo na kojem su Hrvati prvo počeli pisati svoj materinski jezik  u 10./11. stoljeću.

Kahoot kviz je bio interaktivan i učenici su se natjecali u paru, odgovarajući na pitanja vezana uz povijest, razvoj i značaj glagoljice. Osim točnosti bila je važna i brzina odgovora. Rezultati kviza pokazali su visoku razinu znanja i pripremljenosti učenika, a projekt je u cjelini doprinio boljem razumijevanju i vrednovanju naše kulturne baštine.

Koordinatorica projekta u našoj školi, knjižničarka Purgar, izrazila je zadovoljstvo sudjelovanjem u ovom međunarodnom projektu i istaknula kako su ovakve aktivnosti ključne za razvijanje ljubavi prema učenju i istraživanju među djecu. Projekt  Igrajmo se glagoljicom 3 završio je uz puno pozitivnih dojmova i s novim znanjima.


[OPŠIRNIJE]



Radionica izrade straničnika s motivima glagoljice
Marija Purgar / datum: 8. 5. 2024. 13:30

U srijedu, 8. svibnja 2024. knjižničarka Marija Purgar održala je radionicu izrade straničnika s motivima glagoljice s učenicima 6. b razreda kao dio eTwinning projekta o glagoljici. Učenici su straničnike ukrašavali glagoljičkim slovima i simbolima, ističući važnost kulturnog naslijeđa Hrvatske. Radionica je bila prilika za učenike da saznaju više o povijesti glagoljice i njezinom značaju u razvoju pismenosti slavenskih naroda. Izrada personaliziranih straničnika izazvala je veliko zanimanje među učenicima te potaknula njihovu kreativnost i istraživački duh.


[OPŠIRNIJE]



eTwinning projekt: 100.dan škole UHURN Zvono
Adrijana Leko / datum: 1. 3. 2024. 15:26

Treću u nizu godinu za redom učenici naše škole sudjeluju u eTwinning projektu 100. dan škole Udruge Zvono. Ovaj projekt odvija se na eTwinning platformi pod pokroviteljstvom UHURN Zvono, a cilj mu je obilježiti istoimeni dan. U školama se on odvija kao dan bez knjiga i dan bez zvona prožet različitim aktivnostima koji u svojoj osnovi imaju brojku 100. Uz učenike naše škole ovaj projekt na međunarodnoj razini okuplja na eTwinning platformi oko 250 učitelja razredne i predmetne nastave iz Hrvatske, Turske, Srbije, Sjeverne Makedonije, Bosne i Hercegovine, Portugala, Litve, Grčke, Rumunjske, Španjolske, Crne Gore, Moldavije, Italije i Jordana. Autorica projekta na eTwinning platformi je učiteljica naše škole Adrijana Leko, dok je suosnivačica učiteljica Valentina Angelkovska iz OU "11 Oktomvri", Skopje, Sjeverna Makedonija.

Učenici 3.b razreda s učiteljicom Adrijanom Leko tijekom rada na projektu proveli su brojne aktivnosti. Na početku su oslikavali osobni logo projekta koji je u svojoj osnovi trebao imati brojku 100. Ove godine su rješavali 100 matematičkih zadataka množenja i dijeljenja, pisali 100 rečenica koje su bili savjeti za život djece prepisani iz lektirnog djela koje su pročitali Vlak u snijegu. Svaka rečenica bila je napisana na jedan vagon. a svi vagoni tvorili su kompoziciju vlaka na razrednom panou. Jedan od zadataka bio je odgovoriti na 100 pitanja o zavičaju čime su ponovili stečena znanja iz prirode i društva nakon čega su sudjelovali u razrednom kvizu znanja o zavičaju. Potrebu za kretanjem zadovoljili su u dvorani trčanjem 100 sekundi, izvođenjem 100 općih pripremnih vježbi, preskakanjem vijače 100 puta, rušenjem 100 čunjeva i ubacivanjem lopte u koš 100 puta. Provedene projektne aktivnosti učenici su predstavili učenicima sudionicima u projektu s kojima su se družili u online okruženju videokonferencijom te uz predstavljanje škole, svog rada i pjesmu zaključili sudjelovanje u ovom projektu. Sve navedene aktivnosti prikazane su i na Twin Spaceu projekta.

Fotografije pogledajte klikom na opširnije.


[OPŠIRNIJE]



Online susret sudionika eTwinning projekta IG3
Marija Purgar / datum: 20. 12. 2023. 10:45

U sklopu eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom 3 održan je online susret između naših učenika 3. b razreda i učenika iz OŠ Jagode Truhelke u srijedu, 20. prosinca 2023. Učenici su prethodno razmijenili božićne čestitke koje su napravili, upoznali se, predstavili jedni drugima te zajedno pjevali božićne pjesme. Ovaj interaktivni susret omogućio je učenicima da prošire svoja prijateljstva, razmijene ideje i uživaju u zajedničkom slavljenju blagdanskog duha. Radost i veselje ispunili su virtualnu učionicu, stvarajući nezaboravne uspomene za učenike.


[OPŠIRNIJE]



Radionica izrade božićnih ukrasa i čestitki u eTwinning projektu Igrajmo se glagoljicom
Marija Purgar / datum: 18. 12. 2023. 13:29

U okviru međunarodnog eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom 3, tijekom prosinca 2023. godine u 3.b razredu održana je radionica izrade božićnih čestitki i ukrasa inspiriranih glagoljicom. Učenici su s velikim entuzijazmom stvarali kreativne i jedinstvene čestitke, koristeći staro slavensko pismo kao inspiraciju.

Radionica je bila izvrsna prilika za učenje i zabavu, a učenici su pokazali iznimnu maštovitost i vještinu u izradi svojih radova koji će pokloniti, odnosno razmijeniti s vršnjacima u OŠ Jagode Truhelke iz Osijeka. Rezultati radionice dodatno su obogatili blagdanski duh u našem razredu i školi.


[OPŠIRNIJE]



Mali knjižničari predstavili eTwinning projekt mlađim učenicima
Marija Purgar / datum: 15. 12. 2023. 12:22

U petak, 15. prosinca 2023. učenici predmetne nastave koji pohačaju INA-u Mali knjižničari, zajedno s voditeljicom eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom 3 u školi Marijom Purgar, održali su prezentaciju projekta učenicima 3.b razreda. Učenici su sa zanimanjem pratili prezentaciju i naučili mnogo o starom slavenskom pismu - glagoljici. Ova interaktivna i edukativna prezentacija potaknula je interes i kreativnost mlađih učenika te ih uvela u svijet glagoljice na zabavan i poučan način.


[OPŠIRNIJE]



Natjecanje u odabiru loga eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom 3
Marija Purgar / datum: 4. 12. 2023. 13:03

Tijekom studenog kao sudionici međunarodnog eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom 3 izrađivali smo logo projekta. Glavni sudionici ovog projekta u našoj školi su učenici koji pohađaju izvannastavnu aktivnosti Mali knjižničari i njihova mentorica Marija Purgar te učenici 3. b razreda i njihova učiteljica Adrijana Leko. Logo projekta trebao je sadržavati naziv projekta, naziv organizatora eTwinning te sliku, crtež ili ilustraciju. Za izradu loga, učenici su mogli koristiti skiciranje na papiru i likovnu tehniku po želji, a zatim odabrati besplatni mrežni alat za digitalnu verziju. Proces izrade uključuje izbor alata, odabir predloška, umetanje tekstualnih elemenata i ilustracije te preuzimanje i postavljanje loga na Padlet za online glasovanje. Iako su naši učenici bili marljivi u izradi loga i nadali se velikom broju glasova, pobjednički logo pripao je OŠ Darda.

 


[OPŠIRNIJE]



Započeo eTwinning projekt Igrajmo se glagoljicom
Marija Purgar / datum: 16. 10. 2023. 13:02

ETwinning projekt Igrajmo se glagoljicom odvijat će se od listopada 2023. do lipnja 2024. uz diseminaciju rezultata i projekta. Osnovni cilj je popularizacija glagoljičke kulturne baštine osvještavanjem važnosti kulturnog i nacionalnog identiteta i zajedničkog korijena i povezanosti slavenskih naroda.U obrazovnom smislu cilj je razvoj suvremenih kreativnih pristupa poučavanja koji potiču motivaciju za istraživanje te povezuju sadržaj s učeničkim interesima (korištenje računala, aplikacija, tableta, mobitela...).Također je cilj razmjena ideja u svrhu razvoja kreativnosti te konstruktivno spajanje izvorne i virtualne stvarnosti.

Očekuje se proširivanje znanja o galgoljičkoj kulturnoj baštini što će se provjeriti provođenjem istog kviza-ankete čiji će se rezultati usporediti s inicijalnom anketom.Nastojat će se stvoriti pozitivan stav prema glagoljičkoj baštini te širenje svijesti o povezanosti sa susjednim narodima. Svi sudionici imat će priliku razviti kreativnost i upoznati se s mnogim mogućnostima i tehnikama likovnog izražavanja (likovni radovi) te kreativnog korištenja web alata i aplikacija što će pokazati njihovi gotovi digitalni uradci (videa, virtualne izložbe, digitalni kolaži radova, izrada digitalnih obrazovnih igrica...).

Zajednički rezultati bit će objedinjeni i predstavljenji putem e-knjige.


[OPŠIRNIJE]



Grigorica postala eTwinning škola 2023.-2024.
Adrijana Leko / datum: 4. 5. 2023. 17:37

Naša škola po prvi puta je dobila oznaku eTwinning škole. Ova oznaka potvrđuje da škola primjenjuje inkluzivne i inovativne oblike rada u svom svakodnevnom odgojno-obrazovnom radu, da djelatnici i ravnatelj sudjeluju u programima stručnog usavršavanja, radi učenja, dijeljenja primjera dobre prakse, timskog rada, suradnje i uključivanja u brojne mrežne događaje.

Na ovaj način škola postaje i prepoznatljiva na razini Europe, a u lokalnoj zajednici predstavlja model rada za druge škole. 

Dodatna potvrda uskoro stiže u obliku plakete Europske komisije i eTwinningove zastave za razdoblje 2023.-2024.

Čestitamo svim sudionicima eTwinninga, učiteljima i učenicima, koji su svojim projektnim aktivnostima doprinijeli poboljšanju kvalitete rada škole i dobivanju ovog statusa.

Više informacija možete pročitati na službenoj eTwinning stranici:

https://school-education.ec.europa.eu/en/insights/news/etwinning-school-label-2023-2024?fbclid=IwAR3Zc3dZiKURg-JxgI6_W-TVYo5xPeLw-KXgvl5lW41-L_SQZkJwzcRqpqw 


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju