preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Grigor Vitez" Osijek

Login
Tražilica
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 2. 2019.

Ukupno: 176017
Ovaj mjesec: 2990
Danas: 24
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
eTwinning projekt: 100. dan škole 2022.
Autor: Davor Buljan, 12. 3. 2022.

Ove školske godine tijekom veljače učenici naše škole sudjelovali su u eTwinning projektu pod nazivom „100. dan škole 2022“. Projekt se odvijao na eTwinning platformi pod pokroviteljstvom Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono, a cilj mu je bio obilježiti istoimeni dan. Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, sa svrhom okupljanja učenika i učitelja u osnovnim školama koji su spremni na nacionalnoj i lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Sudjelovanjem u projektu učenici kroz niz aktivnosti stječu kompetencije komuniciranja na materinjem i stranom jeziku, razvijaju socijalna i građanska prava i dužnosti te kao dio zajednice razvijaju i osvještavaju vlastitu kulturološku dimenziju. Unutar predmetnih sadržaja zadatak učitelja je odabrati one koji su primjereni učenikovoj dobi te kojima se kod njih potiču jezično komunikacijske vještine u izražavanju, društveno humanističke u socijalnim, lokalnim i nacionalnim obraćanjima ostalim sudionicima projekta, logičko zaključivanje kroz razne STEM aktivnosti i tjelesno zdravstvena područja koja su integrirani dio samog projekta. Glavni način učenja u projektu je primjerena i navođena igra te aktivnosti koje same potiču učenike na osvještavanje osobnog i socijalnog razvoja unutar same razredne zajednice. Učenici produženog boravka s učiteljicom Adrijanom Leko proveli su brojne aktivnosti: rješavanjem 100 matematičkih zadataka otkrili su skrivenu valentinovsku poruku, istraživali su pjesme Grigora Viteza, čitali one najpoznatije i najzanimljivije te međusobno surađujući u digitalnom okruženju na Padlet ploču ispisali nazive 100 pjesama. Jedan od zadataka bio je konstruirati stabilnu građevinu od 100 papirnatih čaša te izraditi neobičnu konstrukciju od 100 papirnatih slamčica gdje su učenici dokazali kako su i u najranijim godinama spremni za nove načine učenja i povezivanja ozbiljnih znanstvenih disciplina. Svoju kreativnost učenici su izrazili dizajniranjem naočala u obliku broja 100. Potrebu za kretanjem zadovoljili su timskim preskakanjem vijače 100 puta i izvedbom 10 jednostavnih vježbi koje su ponovili 10 puta. Provedene projektne aktivnosti učenici su predstavili učenicima 1. razreda OŠ dr. Franjo Tuđman Šarengrad PŠ Bapska s kojima su se družili u online okruženju videokonferencijom te uz predstavljanje škole, svog rada i pjesmu zaključili sudjelovanje u ovom projektu.

Djelić atmosfere pogledajte u priloženom videu.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju