« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Učenici 7.a razreda i učiteljica povijesti, Anita Hršak, sudjelovali su u projektu Pustolovna Tvrđa – potraga za blagom. Projekt je organizirala Agencija za obnovu osječke Tvrđe i Turistička zajednica grada Osijeka pod pokroviteljstvom Grada Osijeka.
Projekt je realiziran kroz radionicu čiji je cilj bio analizirati povijesni razvitak Tvrđe tijekom XVII. i XVIII. stoljeća. Osmislili su ga i moderirali Iva Mudrinić, Hrvoje Pavić i Sara Počuča.
Radionica je započela kod Vodenih vrata ponavljanjem povijesnih događaja iz XVII. i XVIII. stoljeća te uvodnim izlaganjem voditelja o karakteristikama gradnje Tvrđe. Slijedila je šetnja Tvrđom, tijekom koje su voditelji prezentirali najvažnije i najzanimljivije podatke iz povijesti Tvrđe. Nakon zanimljivog i poučnog obilaska učenici su podijeljeni u dvije skupine, krenuli u potragu za blagom. Tijekom potrage rješavali su nastavne listiće i tako dolazili do različitih lokacija što je jednu skupinu dovelo do skrivenog blaga. Na radost učenika, blago su bili slatkiši. Svi učenici su dobili diplome i notese.
Na kraju smo se zasladili izvrsnim osječkim knedlama na Trgu Svetog Trojstva.
Sa zadovoljstvom možemo ustvrditi da je projekt dobro osmišljen i organiziran. Naši učenici nisu krili radost što su u njemu sudjelovali, a to su i potvrdili u izjavama za razne medije.
Učenici 7.a razreda i učiteljica povijesti, Anita Hršak, sudjelovali su u projektu Pustolovna Tvrđa – potraga za blagom. Projekt je organizirala Agencija za obnovu osječke Tvrđe i Turistička zajednica grada Osijeka pod pokroviteljstvom Grada Osijeka.
Projekt je realiziran kroz radionicu čiji je cilj bio analizirati povijesni razvitak Tvrđe tijekom XVII. i XVIII. stoljeća. Osmislili su ga i moderirali Iva Mudrinić, Hrvoje Pavić i Sara Počuča.
Radionica je započela kod Vodenih vrata ponavljanjem povijesnih događaja iz XVII. i XVIII. stoljeća te uvodnim izlaganjem voditelja o karakteristikama gradnje Tvrđe. Slijedila je šetnja Tvrđom, tijekom koje su voditelji prezentirali najvažnije i najzanimljivije podatke iz povijesti Tvrđe. Nakon zanimljivog i poučnog obilaska učenici su podijeljeni u dvije skupine, krenuli u potragu za blagom. Tijekom potrage rješavali su nastavne listiće i tako dolazili do različitih lokacija što je jednu skupinu dovelo do skrivenog blaga. Na radost učenika, blago su bili slatkiši. Svi učenici su dobili diplome i notese.
Na kraju smo se zasladili izvrsnim osječkim knedlama na Trgu Svetog Trojstva.
Sa zadovoljstvom možemo ustvrditi da je projekt dobro osmišljen i organiziran. Naši učenici nisu krili radost što su u njemu sudjelovali, a to su i potvrdili u izjavama za razne medije.
Učenici 7.a razreda i učiteljica povijesti, Anita Hršak, sudjelovali su u projektu Pustolovna Tvrđa – potraga za blagom. Projekt je organizirala Agencija za obnovu osječke Tvrđe i Turistička zajednica grada Osijeka pod pokroviteljstvom Grada Osijeka.
Projekt je realiziran kroz radionicu čiji je cilj bio analizirati povijesni razvitak Tvrđe tijekom XVII. i XVIII. stoljeća. Osmislili su ga i moderirali Iva Mudrinić, Hrvoje Pavić i Sara Počuča.
Radionica je započela kod Vodenih vrata ponavljanjem povijesnih događaja iz XVII. i XVIII. stoljeća te uvodnim izlaganjem voditelja o karakteristikama gradnje Tvrđe. Slijedila je šetnja Tvrđom, tijekom koje su voditelji prezentirali najvažnije i najzanimljivije podatke iz povijesti Tvrđe. Nakon zanimljivog i poučnog obilaska učenici su podijeljeni u dvije skupine, krenuli u potragu za blagom. Tijekom potrage rješavali su nastavne listiće i tako dolazili do različitih lokacija što je jednu skupinu dovelo do skrivenog blaga. Na radost učenika, blago su bili slatkiši. Svi učenici su dobili diplome i notese.
Na kraju smo se zasladili izvrsnim osječkim knedlama na Trgu Svetog Trojstva.
Sa zadovoljstvom možemo ustvrditi da je projekt dobro osmišljen i organiziran. Naši učenici nisu krili radost što su u njemu sudjelovali, a to su i potvrdili u izjavama za razne medije.