« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Nikada nije prerano početi čitati djetetu, s djetetom ili za dijete. Izloženost pisanom tekstu i ilustracijama (slikovnicama) vodi osvješćivanju djece predškolske dobi da pisani tekst ima značenje, da ilustracija zorno prikazuju radnju i likove, da se čita s lijeve na desnu stranu, odozgo prema dolje i slično. Stoga projekt poticanja čitanja Od vrtića do škole, čitanje svi vole provodimo već niz godina u suradnji s djecom predškolskog uzrasta iz Dječjeg vrtića Krijesnica u Osijeku.
Cilj je projekta poticanje razvoja jezičnih vještina, proširenje vokabulara i razumijevanje jezika. Također, čitanje s njima stvara emocionalnu povezanost, potiče maštu i kreativnost te gradi temelje za kasnije uspješno učenje.
Projekt provode učenici 2.a i 2. b razreda, njihove učiteljice i knjižničarka koja je ujedno i koordinatorica projekta. Ovaj put učiteljica Marijeta i Božica pripremile su program vezan uz obilježavanje Dana očeva 19. ožujka te su se čitali, recitirali, pjevali stihovi o tatama. U drugom dijelu uslijedila je radionica pisanja i uređivanja "slatke" čestitke očevima pri čemu su naši školarci bili mentori svojem vrtićkom paru.
Pod Opširnije pogledajte fotografije našeg druženja.
dr. sc. Marija Purgar, prof. i dipl. knjiž.
Nikada nije prerano početi čitati djetetu, s djetetom ili za dijete. Izloženost pisanom tekstu i ilustracijama (slikovnicama) vodi osvješćivanju djece predškolske dobi da pisani tekst ima značenje, da ilustracija zorno prikazuju radnju i likove, da se čita s lijeve na desnu stranu, odozgo prema dolje i slično. Stoga projekt poticanja čitanja Od vrtića do škole, čitanje svi vole provodimo već niz godina u suradnji s djecom predškolskog uzrasta iz Dječjeg vrtića Krijesnica u Osijeku.
Cilj je projekta poticanje razvoja jezičnih vještina, proširenje vokabulara i razumijevanje jezika. Također, čitanje s njima stvara emocionalnu povezanost, potiče maštu i kreativnost te gradi temelje za kasnije uspješno učenje.
Projekt provode učenici 2.a i 2. b razreda, njihove učiteljice i knjižničarka koja je ujedno i koordinatorica projekta. Ovaj put učiteljica Marijeta i Božica pripremile su program vezan uz obilježavanje Dana očeva 19. ožujka te su se čitali, recitirali, pjevali stihovi o tatama. U drugom dijelu uslijedila je radionica pisanja i uređivanja "slatke" čestitke očevima pri čemu su naši školarci bili mentori svojem vrtićkom paru.
Pod Opširnije pogledajte fotografije našeg druženja.
dr. sc. Marija Purgar, prof. i dipl. knjiž.
Nikada nije prerano početi čitati djetetu, s djetetom ili za dijete. Izloženost pisanom tekstu i ilustracijama (slikovnicama) vodi osvješćivanju djece predškolske dobi da pisani tekst ima značenje, da ilustracija zorno prikazuju radnju i likove, da se čita s lijeve na desnu stranu, odozgo prema dolje i slično. Stoga projekt poticanja čitanja Od vrtića do škole, čitanje svi vole provodimo već niz godina u suradnji s djecom predškolskog uzrasta iz Dječjeg vrtića Krijesnica u Osijeku.
Cilj je projekta poticanje razvoja jezičnih vještina, proširenje vokabulara i razumijevanje jezika. Također, čitanje s njima stvara emocionalnu povezanost, potiče maštu i kreativnost te gradi temelje za kasnije uspješno učenje.
Projekt provode učenici 2.a i 2. b razreda, njihove učiteljice i knjižničarka koja je ujedno i koordinatorica projekta. Ovaj put učiteljica Marijeta i Božica pripremile su program vezan uz obilježavanje Dana očeva 19. ožujka te su se čitali, recitirali, pjevali stihovi o tatama. U drugom dijelu uslijedila je radionica pisanja i uređivanja "slatke" čestitke očevima pri čemu su naši školarci bili mentori svojem vrtićkom paru.
Pod Opširnije pogledajte fotografije našeg druženja.
dr. sc. Marija Purgar, prof. i dipl. knjiž.