« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Predstavnica Udruge gluhih i nagluhih osoba Osječko- baranjske županije Gordana Pešo, 10.11.2022. održala je edukacija učenika 4. razreda. Edukacija je dio projekta "U svijetu tišine!"- znakovni jezik, uvjet ravnopravnosti gluhih i nagluhih osoba. Cilj projekta upoznati je učenike s hrvatskim znakovnim jezikom kojim komuniciraju gluhe i nagluhe osobe putem dvoručne abecede, ali i samog znakovnog jezika te kako što bolje integrirati i prihvatiti gluhe i nagluhe osobe u život lokalne zajednice.
Predstavnica Udruge gluhih i nagluhih osoba Osječko- baranjske županije Gordana Pešo, 10.11.2022. održala je edukacija učenika 4. razreda. Edukacija je dio projekta "U svijetu tišine!"- znakovni jezik, uvjet ravnopravnosti gluhih i nagluhih osoba. Cilj projekta upoznati je učenike s hrvatskim znakovnim jezikom kojim komuniciraju gluhe i nagluhe osobe putem dvoručne abecede, ali i samog znakovnog jezika te kako što bolje integrirati i prihvatiti gluhe i nagluhe osobe u život lokalne zajednice.
Predstavnica Udruge gluhih i nagluhih osoba Osječko- baranjske županije Gordana Pešo, 10.11.2022. održala je edukacija učenika 4. razreda. Edukacija je dio projekta "U svijetu tišine!"- znakovni jezik, uvjet ravnopravnosti gluhih i nagluhih osoba. Cilj projekta upoznati je učenike s hrvatskim znakovnim jezikom kojim komuniciraju gluhe i nagluhe osobe putem dvoručne abecede, ali i samog znakovnog jezika te kako što bolje integrirati i prihvatiti gluhe i nagluhe osobe u život lokalne zajednice.