« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Kao dio programa 21. Tjedna mozga od 14. do 20.3.2022. održana je radionica Mozgajmo! koja se bazira na vježbanju kognitivnih (učenje, pamćenje, dosjećanje, logičko razlučivanje i zaključivanje) i motoričkih (korištenje nedominantne ruke, prepoznavanje opipom, brzina reakcije) sposobnosti kod djece i mladih.
Radionicu su održale knjižničarka Purgar sa studenticom 3. godine preddiplomskog studija Psihologija Dorom Purgar učenicima 5.a, 5.b i 7.b razreda naše škole, kao i učenicima OŠ Mladost. Učenici su u skupinama rješavali različite igre u kojima se testirala brzina reakcije i točnost izvršenja zadatka. Neke od aktivnosti bile su: igre refleksa u aplikaciji 10 sekundi, vezanje 10 čvorića na konopcu što brže, bojanje i rezanje nedominantnom rukom, Stroopov efekt test, vježbe kratkoročnog pamćenja (s i bez interferencije), Ravenove progresivne matrice itd. Najuspješnije skupine bile su nagrađene. U evaluacijskom upitniku pripremljenom od organizatora učenci su izrazili zadovoljstvo sudjelovanjem te želju za sličnim radionicama u budućnosti.
Fotografije se nalaze pod opširnije.
Marija Purgar, prof. hrv. jez. i dipl. knjiž.
Kao dio programa 21. Tjedna mozga od 14. do 20.3.2022. održana je radionica Mozgajmo! koja se bazira na vježbanju kognitivnih (učenje, pamćenje, dosjećanje, logičko razlučivanje i zaključivanje) i motoričkih (korištenje nedominantne ruke, prepoznavanje opipom, brzina reakcije) sposobnosti kod djece i mladih.
Radionicu su održale knjižničarka Purgar sa studenticom 3. godine preddiplomskog studija Psihologija Dorom Purgar učenicima 5.a, 5.b i 7.b razreda naše škole, kao i učenicima OŠ Mladost. Učenici su u skupinama rješavali različite igre u kojima se testirala brzina reakcije i točnost izvršenja zadatka. Neke od aktivnosti bile su: igre refleksa u aplikaciji 10 sekundi, vezanje 10 čvorića na konopcu što brže, bojanje i rezanje nedominantnom rukom, Stroopov efekt test, vježbe kratkoročnog pamćenja (s i bez interferencije), Ravenove progresivne matrice itd. Najuspješnije skupine bile su nagrađene. U evaluacijskom upitniku pripremljenom od organizatora učenci su izrazili zadovoljstvo sudjelovanjem te želju za sličnim radionicama u budućnosti.
Fotografije se nalaze pod opširnije.
Marija Purgar, prof. hrv. jez. i dipl. knjiž.
Kao dio programa 21. Tjedna mozga od 14. do 20.3.2022. održana je radionica Mozgajmo! koja se bazira na vježbanju kognitivnih (učenje, pamćenje, dosjećanje, logičko razlučivanje i zaključivanje) i motoričkih (korištenje nedominantne ruke, prepoznavanje opipom, brzina reakcije) sposobnosti kod djece i mladih.
Radionicu su održale knjižničarka Purgar sa studenticom 3. godine preddiplomskog studija Psihologija Dorom Purgar učenicima 5.a, 5.b i 7.b razreda naše škole, kao i učenicima OŠ Mladost. Učenici su u skupinama rješavali različite igre u kojima se testirala brzina reakcije i točnost izvršenja zadatka. Neke od aktivnosti bile su: igre refleksa u aplikaciji 10 sekundi, vezanje 10 čvorića na konopcu što brže, bojanje i rezanje nedominantnom rukom, Stroopov efekt test, vježbe kratkoročnog pamćenja (s i bez interferencije), Ravenove progresivne matrice itd. Najuspješnije skupine bile su nagrađene. U evaluacijskom upitniku pripremljenom od organizatora učenci su izrazili zadovoljstvo sudjelovanjem te želju za sličnim radionicama u budućnosti.
Fotografije se nalaze pod opširnije.
Marija Purgar, prof. hrv. jez. i dipl. knjiž.