« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Budući da je dječji pisac Grigor Vitez rođen 15. veljače 1911. godine, učenici produženog boravka obilježili su, kroz zajednički projekt u međunarodnoj suradnji s učenicima hrvatske nastave u Rothristu, mjesec sjećanja na spomenutog pisca. Temelj projekta bila je pjesma Grigora Viteza „Kako rastu djeca?“. Učenici su upoznali Grigora Viteza kao povijesnu ličnost izrazito važnu za hrvatski jezik i kulturu, a s pjesmom su se upoznali kroz razgovor o životnim navikama djece i zajedničkim čitanjem pjesme. Učenici su razvili i svijesti o postojanju hrvatske nastave izvan granica RH, uočavali su razlike i sličnosti navika i života hrvatske djece u Švicarskoj te su uspostavili izravan kontakt s istima. Sve su aktivnosti zabilježene kamerom te uklopljene u jedan zajednički videozapis. Na taj su se način učenici imali priliku vidjeti i upoznati. Na kraju su učenici iz Osijeka izrađivali razglednice s najpoznatijim hrvatskim simbolima za učenike u Rothristu, a učenici hrvatske škole u Rothristu su izrađivali razglednice s najpoznatijim švicarskim simbolima za učenike u Osijeku. Svaki je učenik uz razglednicu priložio i hrvatski slatkiš kako bi učenici iz Rothrista imali priliku kušati hrvatske slastice i obrnuto. Rezultati izlaznih kartica i njihovi osmjesi dovoljan su dokaz o uspješnom projektu kojeg možete pogledati na sljedećoj poveznici:
https://www.youtube.com/watch?v=V4Bjvpvj6Wg
Ovim se putem zahvaljujem svim roditeljima i učenicima koji su sudjelovali u projektu.
Učiteljica Marina Grbec
Budući da je dječji pisac Grigor Vitez rođen 15. veljače 1911. godine, učenici produženog boravka obilježili su, kroz zajednički projekt u međunarodnoj suradnji s učenicima hrvatske nastave u Rothristu, mjesec sjećanja na spomenutog pisca. Temelj projekta bila je pjesma Grigora Viteza „Kako rastu djeca?“. Učenici su upoznali Grigora Viteza kao povijesnu ličnost izrazito važnu za hrvatski jezik i kulturu, a s pjesmom su se upoznali kroz razgovor o životnim navikama djece i zajedničkim čitanjem pjesme. Učenici su razvili i svijesti o postojanju hrvatske nastave izvan granica RH, uočavali su razlike i sličnosti navika i života hrvatske djece u Švicarskoj te su uspostavili izravan kontakt s istima. Sve su aktivnosti zabilježene kamerom te uklopljene u jedan zajednički videozapis. Na taj su se način učenici imali priliku vidjeti i upoznati. Na kraju su učenici iz Osijeka izrađivali razglednice s najpoznatijim hrvatskim simbolima za učenike u Rothristu, a učenici hrvatske škole u Rothristu su izrađivali razglednice s najpoznatijim švicarskim simbolima za učenike u Osijeku. Svaki je učenik uz razglednicu priložio i hrvatski slatkiš kako bi učenici iz Rothrista imali priliku kušati hrvatske slastice i obrnuto. Rezultati izlaznih kartica i njihovi osmjesi dovoljan su dokaz o uspješnom projektu kojeg možete pogledati na sljedećoj poveznici:
https://www.youtube.com/watch?v=V4Bjvpvj6Wg
Ovim se putem zahvaljujem svim roditeljima i učenicima koji su sudjelovali u projektu.
Učiteljica Marina Grbec
Budući da je dječji pisac Grigor Vitez rođen 15. veljače 1911. godine, učenici produženog boravka obilježili su, kroz zajednički projekt u međunarodnoj suradnji s učenicima hrvatske nastave u Rothristu, mjesec sjećanja na spomenutog pisca. Temelj projekta bila je pjesma Grigora Viteza „Kako rastu djeca?“. Učenici su upoznali Grigora Viteza kao povijesnu ličnost izrazito važnu za hrvatski jezik i kulturu, a s pjesmom su se upoznali kroz razgovor o životnim navikama djece i zajedničkim čitanjem pjesme. Učenici su razvili i svijesti o postojanju hrvatske nastave izvan granica RH, uočavali su razlike i sličnosti navika i života hrvatske djece u Švicarskoj te su uspostavili izravan kontakt s istima. Sve su aktivnosti zabilježene kamerom te uklopljene u jedan zajednički videozapis. Na taj su se način učenici imali priliku vidjeti i upoznati. Na kraju su učenici iz Osijeka izrađivali razglednice s najpoznatijim hrvatskim simbolima za učenike u Rothristu, a učenici hrvatske škole u Rothristu su izrađivali razglednice s najpoznatijim švicarskim simbolima za učenike u Osijeku. Svaki je učenik uz razglednicu priložio i hrvatski slatkiš kako bi učenici iz Rothrista imali priliku kušati hrvatske slastice i obrnuto. Rezultati izlaznih kartica i njihovi osmjesi dovoljan su dokaz o uspješnom projektu kojeg možete pogledati na sljedećoj poveznici:
https://www.youtube.com/watch?v=V4Bjvpvj6Wg
Ovim se putem zahvaljujem svim roditeljima i učenicima koji su sudjelovali u projektu.
Učiteljica Marina Grbec