« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U petak, 8. listopada 2021. učenici 8.b razreda sudjelovali su na radionici u kojoj su upoznati s tehnikom učenja putem izrade umnih mapa. Dora Radl Ćućić i Ljubica Stantić, nositeljice licenciranog programa Pobjedničko učenje (Tony Buzzan) koji se temelji na povećanju mentalnih vještina učenika te poticanju njihovih intelektualnih potencijala, pokazale su učenicima kako učiti i lakše pamtiti pročitani tekst.
Koristeći flomastere i markere učenici su u tekstu označili naslov i 4 vrste riječi koje su bitne te crtali umne mape odredivši prvo središnji lik te glavne grane teksta. Radionica je bila korisna, ali i izazovna jer učenicima nije bilo lako crtati/oslikati glavne pojmove umjesto pisanja ključnih riječi teksta.
Marija Purgar, prof. i dipl. knjiž.
U petak, 8. listopada 2021. učenici 8.b razreda sudjelovali su na radionici u kojoj su upoznati s tehnikom učenja putem izrade umnih mapa. Dora Radl Ćućić i Ljubica Stantić, nositeljice licenciranog programa Pobjedničko učenje (Tony Buzzan) koji se temelji na povećanju mentalnih vještina učenika te poticanju njihovih intelektualnih potencijala, pokazale su učenicima kako učiti i lakše pamtiti pročitani tekst.
Koristeći flomastere i markere učenici su u tekstu označili naslov i 4 vrste riječi koje su bitne te crtali umne mape odredivši prvo središnji lik te glavne grane teksta. Radionica je bila korisna, ali i izazovna jer učenicima nije bilo lako crtati/oslikati glavne pojmove umjesto pisanja ključnih riječi teksta.
Marija Purgar, prof. i dipl. knjiž.
U petak, 8. listopada 2021. učenici 8.b razreda sudjelovali su na radionici u kojoj su upoznati s tehnikom učenja putem izrade umnih mapa. Dora Radl Ćućić i Ljubica Stantić, nositeljice licenciranog programa Pobjedničko učenje (Tony Buzzan) koji se temelji na povećanju mentalnih vještina učenika te poticanju njihovih intelektualnih potencijala, pokazale su učenicima kako učiti i lakše pamtiti pročitani tekst.
Koristeći flomastere i markere učenici su u tekstu označili naslov i 4 vrste riječi koje su bitne te crtali umne mape odredivši prvo središnji lik te glavne grane teksta. Radionica je bila korisna, ali i izazovna jer učenicima nije bilo lako crtati/oslikati glavne pojmove umjesto pisanja ključnih riječi teksta.
Marija Purgar, prof. i dipl. knjiž.