« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Školski projekt "Grigorica na krovu svijeta" provodio se tijekom školske godine 2022./2023. kao redovna nastava u kojoj su sudjelovali učenici, ravnatelj, učiteljice i učitelji te stručni suradnici. Poticao je timski rad među učenicima, učiteljima i stručnim suradnicima kako bi se postiglo zajedništvo i suradnja. Svaki razred imao je svoju ulogu i odgovornost u istraživanju i pripremi prezentacije. Kroz timski rad, učenici su se međusobno poticali, podržavali i razmjenjivali ideje kako bi zajedno ostvarili ciljeve projekta. Ovakav vid suradnje omogućio je stvaranje snažne povezanosti unutar školske zajednice te razvijanje vještina timskog rada, komunikacije i međusobnog uvažavanja.
Kroz zajedničko zalaganje, projekt je bio uspješno proveden tijekom cijele školske godine, pružajući svim sudionicima priliku da zajedno rastu, uče i dijele iskustva, ali i razvijaju nove ideje podržavajući se u međusobnom radu. Projekt je imao za cilj pružiti učenicima priliku da steknu znanja o prirodnim, geografskim, kulturnim i vjerskim karakteristikama prostora Himalaje. Kroz završnu prezentaciju projekta u utorak, 23. svibnja 2023. prikazat će se prirodne, geografske, društvene, kulturne i vjerske karakteristike područja oko Himalaje koje su proučavali različiti razredi. Cilj projekta bio je upoznavanje učenika sa svijetom, kulturom, geografijom i poviješću, a sve u svrhu razvoja njihovog razumijevanja i interesa za svijet oko sebe. Projekt je izvrstan primjer kako se kroz redovnu nastavu može ostvariti integracija predmeta i različitih tema te pružiti učenicima priliku da razviju svoje vještine i znanja i sposobnosti. Korelacija cijele školske zajednice pridonijela je kvaliteti provedbe projekta i omogućila učenicima stjecanje znanja na najbolji mogući način. Primjerom i podrškom!