U okviru eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom3 radi utvrđivanja utjecaja projekta na promjenu znanja o glagoljičkoj kulturnoj baštini učenici svih škola sudionica-partnera sudjelovali su u početnom, inicijalnom i završnom istraživanju. Inicijalno istraživanje Koliko poznajem glagoljicu napravljeno je na samom počeku projekta u listopadu 2023. dok je završno provedeno na kraju projekta u lipnju 2024.
Među 17 škola i više od 200 učenika koji sudjeluju u projektu, u ispunjavanju upitnika sudjelovali su i naši učenici. Upitnik se sastojao od 15 pitanja o osnovnom poznavanju glagoljičke kulturne baštine. Inicijalna anketa je provedena putem online anketnog upitnika na koju je odgovorilo 48 učenika.Po završetku projekta, nakon 8 mjeseci, provela se ponovno ista anketa među učenicima sudionicima projekta kako bi se ustanovio progres znanja o glagoljičkoj kulturnoj baštini. Završnoj anketi pristupilo je 38 ispitanika.
Usporedbom preliminarne i završne ankete blagi pozitivan progres vidljiv je u rezultatima kod šest pitanja. Blagi pad točnih odgovora uočen je kod čeiti pitanja. Veliki porast točnih odgovora uočen je kod druga četiri pitanja. k
Kao zaključak ova dva istraživanja možemo navesti da je primijećen napredak u usvojenosti znanja te da je projekt pozitivno utjecao na proširivanje znanja o glagoljičkoj kulturnoj baštini. Također je primijećen znatan broj kreativnih i originalnih likovnih, digitalnih radova, kao i porast inovativnih ideja kod rješavanja zadanih problema. Analiza i rezltati istraživanja nalazi se u privitku.