U sklopu eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom 4 provedeno je ispitivanje s ciljem praćenja utjecaja projektnih aktivnosti na znanje učenika o glagoljičkoj kulturnoj baštini. Na početku projekta učenici škola partnera ispunili su inicijalni upitnik “Koliko poznajem glagoljicu?” kako bi se utvrdila njihova početna razina znanja.nja
Upitnik, koji je sadržavao 15 pitanja o osnovama glagoljice, ispunilo je 137 učenika iz 22 različite škole, uključujući one iz Hrvatske i inozemstva. Rezultati su pokazali da većina učenika posjeduje temeljno znanje koje je dobra podloga za nastavak aktivnosti u okviru projekta.
Po završetku projekta, nakon osmomjesečnih aktivnosti i radionica, provedena je završna anketa s istim pitanjima, kako bi se usporedili rezultati i utvrdio napredak. U ovom krugu testiranja sudjelovalo je 48 skupina sastavljenih od po dva do četiri učenika, što je ukupno činilo 128 ispitanika.
Rezultati završne ankete pokazali su koliko su učenici napredovali u poznavanju glagoljice, potvrđujući vrijednost suradničkog i istraživačkog učenja unutar eTwinning okruženja.
Istraživanje utjecaja eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom 4 na znanje o glagoljičkog kulturnoj baštini: https://docs.google.com/document/d/1F6h2NTw8JHu4ZZ1K5k4–yfdvB6sVYFJ/edit?tab=t.0