Održan roditeljski sastanak
Dana 8. veljače 2023. održan je Roditeljski sastanak s roditeljima učenika 4. b razreda. Na sastanku je predstavljen Erasmus+ projekt Two sides of beauty and the river between them, njegovi konkretni ciljevi, očenikvani ishodi, aktivnosti i mobilnosti učenika. Učiteljica je naglasila da su roditelji dio ovoga projekta i da se raduje suradnji s njima.
Izabran logotip projekta
Danas 3. veljače 2023. učenici OŠ Trnovo i OŠ „Grigor Vitez“ sudjelovali su na online sastanku na kojemu su izabrali logotip projekta. Aktivnosti koje su prethodile odabiru su izrada i odabir tri digitalna nacrta koje su izradili učenici OŠ Trnovo. Djelomično izrađene predloške učenici 4. b razreda naše škole dovršili su prema vlastitim promišljanjima i u slobodnom kreativnom stvaralaštvu. Dovršene logotipe predstavili smo na sastanku te većinom glasova obaju razreda odabrali logotip projekta
Prva mobilnost učitelja u sklopu Erasmus+ projekta Two sides of beauty and the river between them
U sklopu provedbe Erasmus+ projekta učiteljice naše škole, Jasenka Domazet i Branka Paškuljević Turniški te ravnatelj Hrvoje Brod boravili su u Ljubljani od 17. siječnja do 21. siječnja 2023. Cilj sastanka bio je definirati pedagoške projektne aktivnosti te aktivnosti upravljanja projektom, upoznati partnersku školu u Ljubljani te razredno odjeljenje i učitelje koji će sudjelovati u projektu. Učitelji su tijekom svoga boravka u Ljubljani prisustvovali hospitacijama u nekoliko razreda te prisustvovali sastancima pedagoškog i manadgerskog dijela projekta. Za ovaj posjet, učenici 4.b razreda snimili su kratak video u kojemu su predstavili svoju školu i razred. Video je dostupan na linku
https://meduza.carnet.hr/index.php/media/watch/30942
Učenici iz ljubljanske škole također su predstavili svoj razred izradivši osobne iskaznice koje su poslali po učiteljici u Osijek.
Uz stručno vodstvo naših projektnih partnera upoznali smo ljepote grada Ljubljane i rijeke Ljubljanice te proveli izuzetno lijepe trenutke u međusobnom druženju.
Predstavljanje Erasmus+ projekta Two sides of beauty and the river between them Učiteljskom vijeću Škole
Ravnatelj H. Brod i učiteljica J. Domazet predstavili su Erasmus + projekt pod nazivom
Two sides od beauty and the river between them u kojemu ćemo sudjelovati kao partnerska
škola Osnovnoj školi Trnovo iz Ljubljane. Projekt „Malog partnerstva“ podrazumijeva
mobilnost učitelja i učenika i realizirat će se u razdoblju od 8.1.2023. do 8.2.2024. godine. U
projektu sudjeluju učenici 4. b razreda i učiteljica Jasenka Domazet, Sara Galić Ivić i učitelj
Gordan Paradžik te ravnatelj Hrvoje Brod. Cilj je projekta istražiti utjecaj gradova na biološku raznolikost rijeke te utjecaj rijeke na razvoj arhitekture
gradova Osijeka i Ljubljane.
Erasmus+ projekt: TWO SIDES OF BEAUTY AND THE RIVER BETWEEN THEM
U školskoj godini 2022./2023. naša škola uključena je u međunarodni Erasmus + projekt KA210 Maloga partnerstva čiji je koordinator OŠ Trnovo iz Ljubljane.
Dvadeset i dva učenika 4.b razreda i učiteljica Jasenka Domazet, Sara Galić-Ivić, Branka Paškuljević Turniški, Gordan Paradžik i ravnatelj Hrvoje Brod surađuju s učenicima 5. razreda OŠ Trnovo iz Ljubljane u Erasmus + projektu pod nazivom Two sides of beauty and the river between them. Projekt traje 13 mjeseci, od 8. siječnja 2023. do 8. veljače 2024. Cilj Erasmus projekata podizanje je kvalitete obrazovanja, razvoj novih znanja i vještina kroz suradnju s drugim ustanovama i promicanje mobilnosti, kako učitelja tako i učenika.
Ovim projektom učenici će istraživati utjecaj gradova Osijeka i Ljubljane na rijeke koje njima protječu te istražiti utjecaj rijeke na razvoj arhitekture grada. Projektu ćemo pristupiti kroz dva različita područja: ekologije i održivog razvoja te kroz kreativnost, umjetnost i kulturu. U ostvarivanje očekivanih ishoda projekta biti će uključeni stručnjaci iz svakog od ovih područja, lokalna zajednica i roditelji učenika.
Projekt podrazumijeva dvije mobilnosti učitelja te dvije mobilnosti učenika (u Ljubljanu i Osijek).
Aktivnosti projekta bit će objavljene na službenog web stranici projekta i na ESEP platformi.
Priloženi dokumenti: