Temeljem dopisa koji je školama Osječko baranjske županije upućen dana 31. siječnja 2024. godine, obavještavamo roditelje o promjenama i novinama vezanim uz plan upisa djece u prvi razred.
Po prvi puta, upisi djece u prvi razred, provodit će se elektroničkim putem, korištenjem Nacionalnog informacijskog sustava, odnosno u tu svrhu razvijene aplikacije.
Naime prijave djece, budućih polaznika prvoga razreda u školskoj 2024./2025. godini počinju dana 22. veljače 2024. godine i po novoj odluci, trajat će sve do 31. ožujka 2024. godine, a iste je potrebno izvršiti putem aplikacije.
Za učenike s već utvrđenim teškoćama, podatke u sustav može se unijet već od 1. veljače 2024. godine.
Važne napomene:
– u navedenom razdoblju roditelji preko poveznice osnovne.e-upisi.hr trebaju podnijeti prijavu za upis svoga djeteta u prvi razred. U sustav se prijavljuju putem sustava e-građanin. Ukoliko roditelji iz nekog razloga ne budu mogli pristupiti aplikaciji, svakako se obratite školi odnosno pedagogu škole koji će prijavu izvršiti umjesto vas.
– u aplikaciji, roditeljima će biti vidljivi opći podatci o djetetu, a zadatak je roditelja da u sustav unesu podatke odnosno mogućnosti koje im se u sustavu nude, primjerice određene osobne podatke o djetetu, podatak o tome upisuje li se dijete redovito u školu, ima li dijete već utvrđene poteškoće i slično.
– napomena i za roditelje koji dijete žele upisati u školu kojoj prema upisnom području dijete ne pripada neovisno dolazi li dijete s područja druge upisne škole u našu školu ili dijete koje je na popisu naše škole, odlazi u drugu školu. U tom slučaju u aplikaciji, potrebno je u izborniku koji će biti vidljiv, odabrati školu u koju želite da vaše dijete bude upisano. Testiranja se i dalje kao i do sada odrađuju u školi kojoj prema upisnom području dijete pripada, a potom se kada se odrade sva testiranja javljate u školu u koju će se dijete upisati.
– u slučaju promjene adrese i dolaska na naše upisno prodručje, a za što imate potvrdu iz MUP-a, dovoljno je javiti školi ime i prezime djeteta, OIB, staru i novu adresu. Nakon što nas o tome obavijestite, dijete će biti prebačeno na naš popis i testirano u našoj školi
– također, molimo roditelje djece s već utvrđenim teškoćama u razvoju da što je moguće prije naprave prijavu u aplikaciji kako bismo mogli odraditi potrebne korake, posebice ukoliko je djetetu potrebna primjerice podrška pomoćnika u nastavi i sl.
Za dogovor o točnom terminu testiranja, roditelji trebaju kontaktirati školu telefonski ili putem e-maila davor.buljan@skole.hr nakon 18. ožujka 2024. Tada ćete prilikom poziva ili slanja upita putem ranije navedene e-mail adrese, dobiti točan termin i vrijeme u kojem će dijete pristupiti testiranju za upis u školu.
Za više detalja, klik na poveznicu ili na "Opširnije".
/upload/os-gvitez-os/images/newsimg/1623/File/Obavijest%20-%20upis.docx
Za sve dodatne informacije, stojimo na raspolaganju.
Stručna služba škole