« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Kako bi što lakše razlikovali prošlost, sadašnjost i budućnost na temelju događaja iz vlastite prošlosti i prošlosti svojih predaka, učenici 3.b razreda pripremili su razrednu izložbu starina. Iz svojih domova donosili su vrijedne stare uporabne predmete, fotografije, novac i sl. Svatko je ispričao nešto o predmetima koje je donio i kakvu ulogu su imali u vremenu u kojemu su se koristili.
Na kraju su predmete smjestili u vremenska razdoblja dalje i bliže prošlosti i tako odredili slijed događaja u životu pojedinca i društva. Učenjem o prošlosti i nužnosti očuvanja baštine stvarali su pozitivne stavove prema vlastitoj budućnosti.
J. Domazet
Kako bi što lakše razlikovali prošlost, sadašnjost i budućnost na temelju događaja iz vlastite prošlosti i prošlosti svojih predaka, učenici 3.b razreda pripremili su razrednu izložbu starina. Iz svojih domova donosili su vrijedne stare uporabne predmete, fotografije, novac i sl. Svatko je ispričao nešto o predmetima koje je donio i kakvu ulogu su imali u vremenu u kojemu su se koristili.
Na kraju su predmete smjestili u vremenska razdoblja dalje i bliže prošlosti i tako odredili slijed događaja u životu pojedinca i društva. Učenjem o prošlosti i nužnosti očuvanja baštine stvarali su pozitivne stavove prema vlastitoj budućnosti.
J. Domazet
Kako bi što lakše razlikovali prošlost, sadašnjost i budućnost na temelju događaja iz vlastite prošlosti i prošlosti svojih predaka, učenici 3.b razreda pripremili su razrednu izložbu starina. Iz svojih domova donosili su vrijedne stare uporabne predmete, fotografije, novac i sl. Svatko je ispričao nešto o predmetima koje je donio i kakvu ulogu su imali u vremenu u kojemu su se koristili.
Na kraju su predmete smjestili u vremenska razdoblja dalje i bliže prošlosti i tako odredili slijed događaja u životu pojedinca i društva. Učenjem o prošlosti i nužnosti očuvanja baštine stvarali su pozitivne stavove prema vlastitoj budućnosti.
J. Domazet