« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Dana, 2.11.2017. Udruga gluhih i nagluhih Osječko-baranjske županije održala je radionicu u 4.a i 4.b razredu. Cilj radionice bio je edukacijom komunikacije upoznati učenike četvrtih razreda sa znakovnim jezikom gluhih i nagluhih osoba.
Učenici 4.a i 4.b razreda upoznali su način komunikacije gluhih i nagluhih osoba (kako razgovarati, dozvati ih, prenijeti poruku i slično) putem dvoručne abecede, ali i samog znakovnog jezika. Cilj projekta je što bolja integracija i prihvaćanje gluhih i nagluhih osoba u život lokalne zajednice.
Božica Međugorac
Dana, 2.11.2017. Udruga gluhih i nagluhih Osječko-baranjske županije održala je radionicu u 4.a i 4.b razredu. Cilj radionice bio je edukacijom komunikacije upoznati učenike četvrtih razreda sa znakovnim jezikom gluhih i nagluhih osoba.
Učenici 4.a i 4.b razreda upoznali su način komunikacije gluhih i nagluhih osoba (kako razgovarati, dozvati ih, prenijeti poruku i slično) putem dvoručne abecede, ali i samog znakovnog jezika. Cilj projekta je što bolja integracija i prihvaćanje gluhih i nagluhih osoba u život lokalne zajednice.
Božica Međugorac
Dana, 2.11.2017. Udruga gluhih i nagluhih Osječko-baranjske županije održala je radionicu u 4.a i 4.b razredu. Cilj radionice bio je edukacijom komunikacije upoznati učenike četvrtih razreda sa znakovnim jezikom gluhih i nagluhih osoba.
Učenici 4.a i 4.b razreda upoznali su način komunikacije gluhih i nagluhih osoba (kako razgovarati, dozvati ih, prenijeti poruku i slično) putem dvoručne abecede, ali i samog znakovnog jezika. Cilj projekta je što bolja integracija i prihvaćanje gluhih i nagluhih osoba u život lokalne zajednice.
Božica Međugorac